länge sedan

ja nu var det verkligen länge sen jag skrev, har inte haft tid tror jag ;)
skolan har börjat och det känns faktiskt helt underbart! det känns som att det kommer bli ett underbart år!
jag och lena ska göra projektarbetet tillsammans, vi ska göra en dansföreställning med barn! så om du känner något barn nära mora som gillar att dansa är det bara att höra av sig!
sen ska vi ta körkortet samtidigt också. har haft hur lång tid som helst på mig att ta det men det har liksom bara inte blivit av.. men nu jäklar ska det bli gjort! så fort lena har blivit 18 iofs, men då har jag iaf tid på mig att plugga och köra lite mer, vilket behövs tror jag. det här året kommer jag få massor gjort känns det som.
jag och magnus kommer börja om på nytt kan man säga, på ett underbart vis ;) längtar!
det kommer bli bra mellan oss nu, känner det på mig. eller jag vet :)
imorgon tänkte jag faktiskt ta och träffa lite vänner, det var länge sedan. sorry josse, vet att du behöver mig nu.
finns här för dig, även om jag är en toffel! det är bara att ringa vettu..
livet ser så himla ljust ut nu, det känns som att allting praktiskt talat LER mot mig!
jag älskar livet! :) det är lika bra att leva fullt ut nu, det tar ju ändå slut sen, right? :)

nu ska jag mysa lite med mor & far, sedan blir det bio! arn 2, hoppas den är bra! ettan var iaf king.
jag älskar dig magnus, fan vad underbar du är din vackra fan ;) fan fan fan. tihi :)

JAG ÄLSKAR LIVET! amor vincit omnia.

Kommentarer
Postat av: emma

Va kul idé med barndans^^ vet nog kanske någon unge som är 5 som kanske vill vara på det :D

Jag saknar också skolan och tycker verkligen att det ska blir helt underbart :) Kram.

mvh /Emma

2008-08-23 @ 11:39:56
URL: http://emmavestergaard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0