jul jul, strålande jul

jag älskar julen :)
fast det är ju så otroligt stressigt, det är inte lika kul.
men i år behöver jag inte oroa mig över alla julklappar, vi ska nämligen inte köpa några i år!
jag ska bara köpa till magnus och adina, sen är det klart :) hur skönt som helst!
och jag vet precis vad jag ska köpa till båda två! yeey

jag har börjat förstå samhäll/ekonomi provet nu också, känns väldigt skönt.
adinas far klargjorde en hel del igår som jag inte förstod alls.
så nu hoppas jag på att jag klarar provet idag!
imorgon ska jag göra prov inom dans anatomi, det är dessvärre svårare.
60 sidor med enbart trams som ingen jäävel kan klara :P
men men, det ska nog gå bra.

på fredag fyller miss melina davideit år :) mer behöver jag inte säga.
det kommer bli en minnesvärd helg snuttan ♥
du om någon förtjänar en underbar födelsedag/helg! och det ska madderuskan självklart fixa (:

idag ska jag övertala min älskling att vi ska fira jul ihop :) det är inte lätt vill jag lova!
jag och ellinor tillhör tydligen inte "familjen"! din lilla pottsork, det gör vi visst!
så det så. jul är till att spendera med dom man älskar och värderar högst.
och på min lista står du väldigt högt upp på den fronten, så du har nog inget val kära du :)
jag älskar dig magnus! du är det bästastareasastare jag vet :)

amoooor vincit omnia (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0