bergochdalbana

blablahablahuba.
vad trött man blir, varför kan inte allt bara vara rätt och perfekt?
äh , man ska väl inte klaga antar jag.
men ändå? vafan? :P
nu har jag klagat på tok för mycket känner jag.
så nu är det dags för lite happyface :D

skolan började idag. fan det sket sig direkt :P haha
nejdå, det var kul att se alla.
det var inte bara jag som hade fixat håret kan jag ju säga.. typ alla :D
så nu äger vår klass skolan.. iofs så är de inge ovanligt ^^,

magnus kom hem till mig igår, och idag :) myspys.
tillsammans, nej. sorgligt, ja.
men sånt är livet :)
en vacker dag blir det säkert vi igen (optimistmadde)
man vet aldrig :)

min tumme är så infekterad att den luktar skit och ser ut som skit, mysigt va?
och jag som ska dansa imorn :P faaen.

har inge mer kul att skriva. tack & adjö! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0