dansdans

hej och hå dansa på :)
jag är grymt nöjd med min insats i skolan på sistone! har verkligen lagt manken till nu.
det känns bra :)
dansen går huur bra som helst, kunde inte ha gått bättre.
jag log när jag såg mig själv dansa idag, skön inre känsla vill jag lova :)
mamma kom hem idag också, har saknat henne.
du borde vara hemma oftare.
kärleken vet jag inte hur den går, framåt tror jag.
jag är otroligt kär, nykär på nytt.
det känns som en ny början. men det kan bli ett nytt slut också, jag vet inte.
jag vet ingenting när det gäller magnus, du är så svåååår.
men jag älskar dig i alla fall. det räcker för mig!

nu ska jag och min migrän plugga historia och matte!
adjöö :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0