magnus lindh

du har ett hjärta utav guld magnus lindh. jag njuter av varenda sekund jag får vara med dig, jag älskar din närvaro. hela världen vet att jag inte förtjänar dig, hela världen vet att jag gjorde ett stort misstag som inte borde förlåtas.


den här helgen har varit helt underbar, förstår inte varför vi inte har haft det såhär bra förut.
trivs verkligen med dig, skulle kunna vara med dig resten av mitt liv om det fortsätter vara såhär :)
och magnus, jag lovar dig. jag ska inte sabba det här nu, jag har fått hur många chanser som helst.
jag vill verkligen inte sabba det här nu, jag vill att det ska bli du & jag igen.
jag älskar dig för mycket för att kunna förstöra det här igen, hoppas du förstår det.



vackrare ögon än dina finns inte.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0