skoltrött

hehe, vem fan är inte det? :P men ibland är det kul.
försov mig idag och trodde av någon anledning att det var onsdag och trodde jag hade missat dansen (panik)
men det var lugnt, det var ju tisdag så det var bara svenska, missade typ ingenting.
när jag väl kom dit skulle jag redovisa :D hur trött som helst, men det gick bra, tror jag..?
ville inte gå ifrån magnus egentligen, han är typ skit söt när han sover!
men jag fick lov :( vi får ta igen det ikväll!
jag blir nästan lite stressad av att jag inte har någon läxa, helt sjukt :S
det känns som att jag har massor utav läxor och att jag inte har gjort dom.
men jag kommer verkligen inte på någon. så det är väl bra, i guess.
har naturkunskaps prov på torsdag däremot, kanske borde läsa lite i boken eller nå.
matteprovet gick iaf skitdåligt, tror jag. men det vi ska börja på nå annat tjaffs nu och det är jag rätt bra på :)
jag orkar liksom inte lägga ner någon energi på att plugga matte, tycker nämligen inte att det är kul.
och har man inget intresse för det så är det svårt att orka med matten, särskilt matte b.
kommer aldrig lyckas få g i den här kursen :P det ska mycket till för att lyckas med det, HAHA!
skitsamma, pluggar igen det i trean, eller något.
nog pratat om matematik och skola! höhö.

det kommer ut ett nytt one tree hill avsnitt ikväll, hoppas jag iaf :D
säsong fem avsnitt fem :) jag tror att det kommer vara skit bra, har en känsla av det.
jag brukar inte följa serier, men one tree hill kan jag inte sluta kolla på.
har alltid följt det, har sett varenda avsnitt :)
man känner igen sig såååå väl. kanske därför jag älskar det :)

förlåt för idag magnus, men jag hade ingen aning om att det där numret ens fanns där.
inte meningen ju :( förlåt! ska ta bort det.
du är underbar, jag vill inte förlora dig igen. jag mår skit utan dig.
jag ska göra allt för att det ska bli bra mellan oss igen, lovar.
om det nu finns något mer att göra, känns som jag försöker så hårt jag bara kan :)
men jag försöker iaf, vi får väl se vart det leder till.
bara att vänta och vänta och vänta antar jag :)
jag älskar dig i alla fall, men det vet du väl redan :) hehe.

nej, nu måste jag sluta babbla.
ha det braaa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0