tvåtusenåtta

ja, då vart det ett nytt år igen då?
tiden går ju så grymt fort, jag hänger inte med!
men jag tror och hoppas på att det här året kommer bli grymt mycket bättre.
ska jag orka summera året tro?
hm, nja. en snabbversion kanske! :)

det tog slut mellan mig och min första kärlek, vart tillsammans med min största kärlek.
var med på dansuppvisningen "dansa med hjärtat" i vansbro.
dansade på som vanligt och kämpade hårt med diverse olika skolarbeten.
sommaren var jätte mysig och vintern sisådär.
blev luciakandidat07 och stressade som en tok för att hinna med allt som hörde till..

det har hänt mycket, orkar inte ens skriva upp 10% av allt :)
men jag är otroligt nöjd.


magnus, du förgyller min dag.
jag älskar dig ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0