mad world

mm, just precis så känns allt nu.
det har hänt massa dryga saker som jag såklart ska vara inblandade i, och sen får jag skit för det av magnus.
fattar inte, jag kan inte rå för någonting men ändå måste du bli arg.. fattar verkligen noll!
nu ligger jag sömnlös hemma för att jag inte fick komma hem till min pojkvän.
kul va? blir så less på det här.
jag försöker så gott jag kan men du ger mig inte ens en chans.
förstår inte vad världen och gud har emot mig nu för tiden. jävla skit alltihopa!
sen åker mamma bort imorgon igen, kul. henne har jag knappt sett på hela sommaren.

jag vill ju bara att du ska respektera, uppskatta och älska mig.
jag vill bara att det ska bli bra igen. lämna mig inte :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0