sommar sommar sommar

underbart med sommar! eller ja, sommar och sommar. den lilla sommar som har varit.
jag har hunnit med så himla mycket, är otroligt nöjd.
jag och magnus tog en resa genom sverige :P helt underbart var det.
orkar inte skriva upp allt, men det var grymt bra i alla fall. love you, love smögen :)
nu ska jag och mina päron på bio, mamma mia! hoppas den är bra.
imorgon åker mor & far till värmland, men jag och magnus har ju redan varit där så vi var inte så sugna på att åka med.
vi får se ifall vi åker dit en sväng ändå.. det vet man aldrig.

btw, jag har rasat ner i vikt, helt sjukt. fan vilken king sommar alltså.
jag älskar dig magnus, det känns bra mellan oss nu.
vi kommer vara tillsammans förevigt, som det känns nu iaf :P LOVE YOU!


ha det så bra allihopa. sorry att jag inte har skrivit, har haft annat för mig :P ADJÖ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0