utomlands

jag vill utomlands, jag är så trött på sverige! usch.
och sen den här jävla matten också, orkar inte. fattar ingenting så det var ju skitsamma.
om jag inte fixar tentan skiter jag i matte b, för ett tag i alla fall.
den här månaden har varit sisådär, har typ förlorat alla mina vänner pga det ena eller det andra.
sen är jag sjuk eller något, jag sover HELA TIDEN. sen hag jar typ ont överallt, förstår inte vad som är fel.
jaja, livet suger och sen dör man.
igår var jag med kajsa och jonas iaf, vi tänkte dra till malung men det sket sig.
hehe, vi orkade inte. kom på det typ 114 timmar för sent. drog till donken, det var allt vi hann med :P

anledningen till varför jag inte skriver här är för att jag har börjat skriva dagbok så att ingen annan kan läsa :P
så jag skriver det ointressanta här och det andra på min dator i min alldeles egna lilla blogg ^^
nu ska jag ringa och terrorisera jonas lite, hade.

för att kunna leva i symbios måste man kunna respektera den andres val och livsstil.
livet suger och sen dör man.
älskar dig magnus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0