baaaleett

in med magen! watch your feet! tänk på utåtvridningen! get up on your pelvis girls!
vet inte riktigt om jag kan säga att jag har saknat det.. heh?
nej nu är jag pessimistisk igen. det var kul!
deborah kom ju som sagt tillbaka idag..
jag älskar balett, det gör jag.. men jag gillar jonas lektioner mer måste jag erkänna.
jag vet inte ens om jag vill fortsätta med dansen längre.. om jag vågar/orkar satsa allt..
mjo jag vet, jag är en mes. måste ta tag i det här nu.
åh ja, grekland. snart åker vi dit också..
och där ska vi lyckas sätta ihop en hel dansföreställning på 18 dansare liksom.. shiet
borgmästaren + typ hela athen kommer dit och kollar.. känns tryggt och bra! .. not
pessimist javisst :)
wei contemporary imorn :D det är lite kul iaf. (modern dans)

nej nu ska jag lägga mig i sängen och tänka på min underbara pojkvän..
och be till gud att han kommer och håller om mig heeeela natten :)

Kommentarer
Postat av: Din

kommer alltid hålla om dig hjärtat!

2008-03-06 @ 15:35:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0