fredag

jo, fredagar tycker vi om :) men jag saknar min ääälskade pojkvän..
just nu är jag med johanna och vi har kollat på film, eller ja, tv :) hehe.
mysigt mysigt.. borde egentligen sova, men jag kan inte.. saknar magnus för mycket :(
men det är bra att vi är ifrån varandra magnus, det kommer bli mycket bättre efter det här, det lovar jag!

ska upp och jobba åtta imorgonbitti :( lena & johan kommer och hämtar mig någon gång efter sju..
fy fan, kommer vara helt slut.. borde verkligen sova.. fan! men jag är inte ett dugg trött..
men men, det kommer nog gå bra :)

jag äääälskar dig magnus! du är bäst i hela världen.
den dagen vi nu syns kommer det bli helt underbart.. saknar dig!!
love you love you love you! you are my soulmate..


... och så levde dom lyckliga i alla sina dagar!! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0