ensamma tider

ja, usch. jag hatar att vara ensam, men ibland är det väl bra, i guess.
det känns som att det inte går så bra längre. men jag försöker!
allt är bara så jobbigt med skolan, och min hälsa osv.
men jag älskar dig, och det hoppas jag att du vet.
antar att jag aldrig kommer bli perfekt nog för dig :(
men om du nöjer dig med den jag är, så kommer jag finnas här föralltid.
.. även om jag kanske verkar lite utom räckhåll.
jag älskar dig så mycket att jag inte ens kan tänka mig ett liv utan dig.
vi är ju menade för varandra, inte sant? det är så onödigt att det är dåligt mellan oss emellanåt!
jag vill bara att allt ska bli bra. frågan är bara hur man gör. jag vet inte hur jag ska bete mig =/
allt jag gör känns bara fel fel & återigen fel.
jag är inte god nog för dig, det är väl bara att acceptera antar jag.
welcome to the reality madeleine björkquist (!?)


slutet av något fint, eller början av något underbart?                                                                                                          ♥?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0