falukalaset

nja, det var inte så värst kul. det började bra, vi träffade E.M.D på statoil.
men det var bara danny som var social. dom andra var tråkiga.
men efter det vart allting bara bajs. sug på falukalaset säger jag bara :)

nu är jag med min älskling och mina päron, kan det bli bättre? :)
vi kollar på eurovisioncontest nu. hoppas perrellan vinner ikväll nu då!
jag har skickat min pojkvän på uppdrag, han ska köpa choklad åt mig :D
jag bara älskar lördagar liksom..
jag och magnus gick på stranden i kråkberg i typ en timme idag, höll varandra i handen och myste.
skrev våra namn i sanden och kysstes, helt underbart var det.
det gör vi om darling.

jag älskar dig magnus, ger mig inte förrän jag har en ring på fingret och kan kräva föralltid :D

Kommentarer
Postat av: Din

Du är helt underbar madeleine ! ha så kul i skogen:D haha

2008-05-25 @ 14:29:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0