for what its worth

.. i love you :) for what its worth, i really do. söt låt :)
tycker om dig magnus :)
har gjort tusen nationella prov nu känns det som, kan det aldrig bli nog!!
engelskan sket sig totalt, IG! tror jag iaf. där rök mitt mvg :( bajsapa.
gjorde matten idag, ett tag kändes det bra, men jag vet inte. säkert ig där också :)
måste lära mig att koncentrera mig, fan. äh, skiter i skolan nu :)
bara jag får g så är jag glad, måste sluta bry mig så mycket.
solen skiner, jag flagnar och min pojkvän är underbar.
har färgat håret också, fast det vart ingen skillnad, men det var typ det som var meningen :P
ska sätta i löshåret snart, scaaary :P kanske kommer se ut som en idiot, vem vet?
fyller 18 snart också, vad fort allting går. 30 maj är snart liksom.
vart tar tiden vägen? hinner inte med för fem öre längre.
nej, dags att återvända till verkligeheten... läxorna!

jag älskar dig magnus. förevigt är bara början :) tills döden skiljer oss åt och längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0