fredag

mycket annorlunda fredag måste jag säga..
fick mer poäng än adina på matteprovet (?!), ingenting är bra mellan mig & mr dreamy och vädret suger.
nej jag vet inte, det känns helt enkelt inte bra.
och jag som snart fyller år :( jag vill att allt ska vara bra ju..
men ja, vad gör man liksom.

jag måste säga att jag diggar att dansa solon med elina alltså :)
hon är mysig. jag har faktiskt aldrig varit med någon annan på improvisationen..
men vi brukar liksom aldrig bestämma att det ska vara just vi två, utan det bara blir så :P
men det är bra, vill lära känna henne lite bättre.. (:
jag tror att min glöd för dansen börjar komma tillbaka, sakta men säkert.. <3
för mycket utav det goda helt enkelt.. eller nå :)

har solat idag också, gud va brun jag blev. jag vart helt chockad när jag kom ut :P
men bara för det så fick jag migrän, det var mindre kul! usch usch.
efter två ipren så var allt bra igen iofs (: skönt.

nu ligger jag hemma och "njuter" av min ensamhet.
det är något som saknas här, eller någon kanske man ska säga..
förstår bara inte varför det alltid måste bli dåligt mellan oss när vi minst behöver det.
mitt hjärta slår ju för dig.. men jag är rädd att du kanske inte känner på samma sätt.
även om du säger att du älskar mig så känns det inte som att det kommer ifrån hjärtat längre.
fast jag vet ju innerst inne att du älskar mig.. men det är något som är fel..
och att få reda på massa saker i efterhand sårar mig djupt.
även om det bara är småsaker.. det gör ändå ont. du borde kunna säga sånt direkt liksom.
men jag är säker på att det fanns en anledning bakom det hela.. :)
jag litar på dig m.

imorn är balen! det ska bli så kul att se alla..
jag kommer förmodligen gråta när jag ser adina & adde :')
ni lyser upp min tillvaro.. ni kommer vara finast på plats, i promise!


men nu ska jag väl försöka sova igen, kände bara att jag ville få ur mig lite saker.
sov gott allesammans.

Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

Godnatt!

2008-05-17 @ 02:30:37
URL: http://TUMADRE.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0