smällar man får ta

japp, vi drack igår. och nu är jag bakis, smällar man får ta!
det konstiga är att jag aldrig brukar bli bakis. kanske har något med min diet att göra, vet inte.
och nu är min kära magnus arg på mig för att jag är bakis, gaah.
du klagade då inte igår! men men. orkar inte bry mig uti de där.

det var knappt så att jag orkade göra några situps idag, helt sjukt.
fy för alkohol säger jag bara. såhär har jag då aldrig blivit förut!
men det var riktigt skoj igår, faktiskt. nog för att jag åkte hem väldigt tidigt :)
men jag hade kul hemma också :P home sweet home, eller hur magnus?
grattis till camilla, annd & adina i alla fall :) stora tjejor nu!
camillas och annas prestent kommer bli mycket intressant :P haha (;

nej, nu ska jag visa lite intresse för soffan & tvn. adjö (:


magnus, vi sa föralltid. let´s keep it that way..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0