tisdag

ja, idag är det tisdag. ganska jobbig dag måste jag säga.
jag var sjukt trött imorse! usch usch usch.
men grattis till martina! hon klarade körkortet idag :)
haha, åka och kolla på bilar i falun va? som om jag skulle gå på det va :D
sopa! lite bättre hade du kunnat :P men grattis iaf.
beställde löshåret idag, det kommer bli intressant. har ju redan långt hår?
men jaja, vem tackar nej till presenter :) tihi.
lyckan, kärleken & meningen med livet, jag vill läsa den boken!!!!!!
om någon vet vart den finns att köpa, säg till mig! :D

nu ska jag hem till min fotbollsfixerade pojkvän och mysa :) FFF!! =(fotbollsfrittförhoppningsvis!!)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem vet, nått du kanske får när du fyller år
;)

2008-05-14 @ 14:10:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0