besvikelse

mitt upp i all stress, familjebesvär och skolarbeten måste du göra mig besviken igen.
jag börjar se ett mönster. lets just hope im wrong.
betyder hon så mycket för dig får du väl vara med henne då.
jag säger bara vad jag känner, tycker och tänker.
jag tycker att det är jobbigt. du vet det, varför kan du inte bara respektera det?
åh vad ledsen jag blir.
jag gav upp allt för dig, och du kan inte ens ge upp henne.
det sårar mig.

men människor är enskilda individer och gör sina egna val.
jag gjorde mitt val, jag gav upp allt för dig.
är det här ditt val magnus?

btw, mitt finger är troligtvis brutet.
jag har prov i naturkunskap på torsdag och öppet hus på lördag.
kom och kolla på oss i aulan klockan 12 på lördag!
vi äger er allihop.

för vi har bara mindre än ett år kvar :) älskar er tjejer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0