ana bahebak

.. betyder jag älskar dig på arabiska. detta säger man till en kille, till en tjej säger man ana behibek.
saknar egypten otroligt mycket, kommer nog åka dit snarast möjligt. så otroligt underbart väder där.
vi har det allt kul ihop mamma :) otroligt lyckad resa.

men men, nu är det back to reality.
kort skoldag idag, rätt skönt eftersom jag mår piss. min mage är inte som den ska :(
klimatbyten alltså =/

jag har så himla mycket i mitt huvud just nu, vet inte hur jag ska göra med någonting längre.
är så himla less på allt bara. massa skolarbeten måste jag göra också.
två medeltids papper ska vara klart till imorgon, har knappt kommit någon vart alls pga magen.
projektarbetet måste jag komma igång med, körkortet.
jag har prov i: naturkunskap b, historia, arbetsmiljö och säkerhet och samhällskunskap.
ångest ångest ångest.
jag vill bara låsa in mig någonstans, helt själv. jag orkar inte med folk alls längre.
så trött på allt nu, orkar knappt hålla ögonen öppna. men ändå kan jag inte stänga dom när jag ska..
orkar inte ens med min egen pojkvän längre. vad fan händer med mig? sry.
kom hem natten till igår, och jag har inte varit med magnus än. eller ja, han kom och hämtade oss.
igår hade jag så ont i magen och hade sån ångest att jag inte orkade träffa honom.
och vi har varit ifrån varandra i nästan 2,5 veckor. jag är misslyckad.
jag vill bara bort! BORT! jag vill vara själv. långt bort ifrån verkligheten och mänskligheten.
har knappt pratat med mina vänner heller.. förlååt.


plugg. 
jalla bay sålänge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0