breathe

det känns som att jag går omkring i en värld utan luft, att jag sipprar efter andan hela tiden. eller så håller jag andan för att inte förstöra något, för att märkas så lite som möjligt. allt jag rör går i spillror, allt jag gör är fel.
nu för tiden gör jag till och med fel när jag färgar håret utan att fråga om lov eller ha överbevakning med mig.
sen skyller du på att jag gör allt som förstör mellan oss.
men men, stå för att du har gjort slut den här gången då. den här gången var det i alla fall inte på sms.
vilket självförtroende man får när man får höra hur värdelös man är varje dag, det borde ni testa!


I'm a slave for you. I cannot hold it; I cannot control it.
I'm a slave for you. I won't deny it; I'm not trying to hide it.


jag och britney är nog rätt lika. världen går under så fort vi öppnar käften.
och när vi väl vågar säga vad vi tycker förlorar vi allt.. jävla tur att jag inte har barn alltså!
vi vill ju bara väl.. inte för att jag kan tala för britney, men jag vill bara att allt ska bli bra.
arrestera mig inte varenda gång du tycker att något är fel!
jag försöker så gott jag kan. men ingenting duger antar jag. och när man tar upp en viss annan person blir det väldigt känsligt. har du verkligen känslor för mig eller är jag bara en "stand in"?

I WAS BORN TO MAKE YOU HAPPY! soulmates, remember?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0