fredag

jag brukar ääälska fredagar, men den här känns faktiskt medioker! smart ordval madeleine ;D
skolan var ganska långtråkig faktiskt, brukar inte tycka det.
eller ja, jag och adina var ju rätt korkade där ett tag, för mycket kaffe? :D
haha, vilka idioter. jag gjorde bomben ner i hennes knä, hon skrek så högt att hela skolan hörde tror jag :P
du är en smula kul du.
lena var på topp humör också, undra varför? ;) kan det ha någonting med att johan har kommit hem kanske?
hon kom försent imorse som vanligt, detta händer alltså VARJE fredag (johan kommer hem på torsdagar)
men det är ju så mysigt att gosa in sig på morgonen om man har en riktigt söt filur bredvid.
men imorse fick jag knappt kontakt med magnus, skit kul, verkligen :P
han mumlade någonting och vände sig om, och när jag försökte pussa lite på honom sa han någonting på arabiska eller något.. alltid lika kul, känner mig alltid lika uppskattad ;) men du är lite söt ändå.
jag älskar dig! ditt snygga murmeldjur..

åh, jag är så kär i dig magnus :$
du är såååå vacker, kan inte fatta att jag har lyckats en så underbar människa som du i lilla lilla mora liksom.. och så himla nära!
det var ju bara att gå över vägen ;) från helvetet till himlen!
trivs så himla bra med dig. jag tror han är den rätta :)

nu ska jag hoppa in i duschen och slänga i mig lite mat!
ha de fint :) amor vincit omnia magnus, glöm aldrig det.


Kommentarer
Postat av: emma

Fan va sött att du kanske hittat den rätta!!

2008-09-13 @ 00:28:22
URL: http://emmavestergaard.blogg.se/
Postat av: emma

Re: ja verkligen ^^ <3

2008-09-13 @ 12:01:30
URL: http://emmavestergaard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0