ja ja jag vet.

är dålig på att skriva, jag vet. det är så mycket som händer nu för tiden, jobbigt faktiskt.
har massor att göra i skolan, plus att jag har på tok för mycket poäng så jag måste ta bort massor, vilket gör mig ganska irriterad faktiskt. men jag ska fixa det imorgon tänkte jag!
jag har köpt en ny dator också! skit bra faktiskt, diggar den stenhårt. en hp :)
jag åker till egypten om några veckor också, gud vad mycket som händer :P haha
ska åka med mamma och kanske magnus. men förmodligen bara mamma!
magnus ska nämligen till london också (på sin födelsedag %#"¤&!?#)
tänkte köpa presenten i egypten, men nu ska jag inte säga mer om det! ;)
jag älskar honom såå himla mycket ska ni veta.. men nu har det blivit på tok för mycket bråk på sistone.
men jag har inte tröttnat än, hang in there hun ;) du får stå ut med mig ett bra tag till!
jag hoppas att en ring kommer sitta på mitt finger inom en snar framtid.. ;)
bara tanken på det får mig att bli nykär och fnittrig igen :D
you make me a better person. så sant, så sant.
magnus magnus, du får mitt hjärta att slå ett extra slag varje dag!

nu ska jag kolla på en värdelös film och försöka somna :)
ha det bra allihopa. AMOR VINCIT OMNIA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0