Borttappad

Hallå? Har någon sett min pojkvän?
Hans telefon är avstängd och den har varit det i flera timmar nu.
Jag börjar seriöst bli orolig.. Vi skulle ses för typ hundra timmar sen.
Själv sitter man här i ensamhet och väntar på att hämta mamma, pappa och kvielarna.
Dom är i Älvdalen på nån show och är aspackade. Kul för er, själv har man aptråkigt!
Jag kollade till och med på Robinson, fast jag är noll intresserad.
Enda anledningen till att jag kollar (ibland) är för att Anna är med.
Vinner hon inte tänker jag klaga till redaktionen, haha (;

Nu ska jag fortsätta mitt sökande efter min käre pojkvän..
Wish me good luck.

xoxo


Den här krabaten vart jag moster till igår! Jag tror hon ska heta Elin. Hon är dock född för tidigt (lite för tidigt egentligen)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0