Confused

Jodå, nog är man lite förvirrad allt. Jag får liksom aldrig någon riktig förklaring känns det som, men jaja.
Det löser sig väl någon gång det med, förhoppningsvis.
Jag är i alla fall hemskt sjuk, jag har feber och är otroligt förkyld.
Detta har resulterat i att jag inte har rört mig utanför dörren under hela helgen.
Sen har jag ju som sagt varit helt själv också... Väldigt kul, tro mig.

Jag åkte och hämtade Kvielarna, mamma och pappa igårkväll/natt vid typ 1.
Dom var något packade (dock inte pappa). Helene hade kysst någon i Larz Kriterz (?!), dom hade suttit bredvid "Familjen Annorlunda", Helene hade dessutom blivit fotograferad av någon tidning samtidigt som hon kysste Stefan (tror jag) i Larz Kristerz. Haha, det är alltid lika roligt att höra på era historier. Tror hon hade gjort en stage dive också?
Men värst av allt var att dom tappade bort henne där inne, så när jag stod och väntade på dom så tog det typ en extra timme innan dom kunde komma, eftersom hon var spårlöst försvunnen.
Jag kom hem vid halv tre. Jag kan inte påstå att jag var så nöjd.
Men det var riktigt kul att höra alla dumheter i alla fall!


Nu ska jag sova lite.. Eller något.

Adjö (:

mums!
Jag ska äta upp min Ben&Jerrys också. Hemskt viktigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0