It´s a beautiful day

Jodå, mysig dag. Synd bara att man är SJUK!
Så himla orättvist.. Jag & mamma åkte till Borlänge och fixade med balklänningen idag också..
Känns skönt att ha det gjort, men jag är inte så himla nöjd med den. Den kunde ha varit finare om man säger så.
Men den duger! Eftersom jag går med världens snyggaste kille så kommer vi nog lysa upp ändå (;

Idag ska jag skriva på stockholms arbetet, usch. Jag kommer verkligen ingen vart med detta, men jaja.
Det är bara att bita ihop. Längtar till sommaren, då åker jag & Magnus till Greece!
Ska bli underbart att träffa Minoa & Fedra igen, som jag har saknat er alltså!


Åter till pluggandet & nysandet.. ADJÖ!

Kommentarer
Postat av: Din

Hopaps verkligen vi kommer iväg dit, de vore helt underbart :) älskar dig plutten <3

2009-04-07 @ 13:36:42
URL: http://raginlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0