Måndag

Måndagar brukar vara tråkiga men den här var faktiskt kul..
Vi planerade massa skoj på dansen idag, de kommer bli grymt kul. Folk kommer få en chock.
Efter skolan åkte jag, mamma och pappa till Falun för att hälsa på min kära syster, hennes man och deras baby Elin.
Hon var jätte söt och hur liten som helst eftersom hon är för tidigt född.
Lilla Elin vägdre mindre än våra katter konstaterade jag snabbt med henne i min famn.

Vi åt underbar mat idag, bästa på länge. Älg filé, potatisgratäng och svampsås. Love it!
Pappa du är bäst.

Jag tycks möta dubbelmoral varje dag, trots att jag avskyr det.
"Du duger inte, du är värdelös" men nästa dag "Åh du är så underbar, snäll, söt & go"
.. Vill ni veta en sak? JAG HATAR DET!
Ett tips när det gäller mig, tala sanning. Stå för det du säger!


"Du är en dålig flickvän, du är en dålig vän, du är dålig på allt", tänk er den känslan varje dag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0