Påsklov!

Åh, det känns så himla underbart med lov nu. Väldigt efterlängtat!
Jag blev klar med stockholmsuppgiterna igår, jag är så bra! :) Det var en tyngd som lyftes från mina axlar när jag skickade iväg dom till våran käre lärare Per.
Jag ska ju dock inte med till Stockholm med klassen, jag har en hel del annat jag behöver fokusera på.
Sen tycker jag att jag & Magnus behöver mer tid tillsammans, det känns som det var en evighet sen vi var med varandra.
Fast jag sov ju faktiskt hos honom inatt :P Det var hur mysigt som helst! Jag sov som en stock.
Förut brukade jag inte sova bra alls hemma hos love, men nu sover jag som bäst där.
Det blir nog förmodligen en övernattning där inatt också..
Det är några i klassen som ska på gymnasiefest ikväll, men jag vet inte om jag ska dit.
Åker jag dit är det enbart för att se mina kära klasskamrater :D Deras utklädnad är klockren..

Nu ska jag slappna av lite granna, kanske ta en promerad. Det var länge sedan jag hade tid med något sånt.
Älskar dig Magnus! Adjö (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0