Tråk söndagen

Söndagar brukar alltid vara mysiga, enligt mig. Men den här har verkligen varit urtråkig.
Det enda jag har gjort har varit att plugga och äta i princip.
Jag hade velat gått ut och gå eller något sånt, men nej då.
På onsdag ska två inlämningar vara inne, och jag kommer liksom ingenstans..
Jag fick lov att byta i onsdags för att den salen jag hade inte var tillgänglig.
Och självklart var jag ju nästan redan klar med den uppgiften! Så otroligt surt.
Så nu får jag börja om..

Jag ska gå till skolan jätte tidigt imorgon och kika lite på bibblan efter fakta, se om jag blir nå klokare.
Magnus är sjuk också, skit kul.. Jag får sitta ensam i mörkret och plugga idag/inatt.

Det här är INTE min dag! Adjöss med er.
Älskar dig Maglusen min, krya på dig. Tusen kryapådigpussar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0