Valborg

Ja idag var det valborg. Kan inte påstå att det var så kul.
Jag var nämligen chaufför. Skjutsade folk hit och dit. Jag vet inte hur många vändor jag har åkt mellan Mora och Orsa.
Var chaufför åt min käre vän Josefine. Du är en underbar människa du.
Jag är glad över att jag känner dig.

Även fast jag är nykter en suparkväll som denna, så fick jag skit för att vara en dålig människa.
En fjortis var jag tydligen också.
Det är alltid lika kul att höra utav den personen man älskar mest av allt i hela världen.

Jodå, kul valborg. NOT!
Nu ringde Josse igen.. Jag orkar verkligen inte :(
Just nu hatar jag att jag har körkort.

Hoppas alla andra har haft en bra valborg i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0