tisdag

det är sjukt tråkigt att inte gå i skolan längre. måste försöka hitta jobb & lägenhet i sthlm nu så att jag & m kommer iväg snart. tänker inte spendera mer tid än nödvändigt här i skrutt-mora.
var och shoppade med anna igår, dock kom jag hem tomhänt.
ska försöka göra en repris med magnus imorgon eller något, kanske hittar något då (:

eftersom jag är äckligt sjuk så ska jag kurera mig på mitt rum.
vill inte smitta darling, annars hade jag hellre sovit där då vi renoverar hela huset.
igår hade vi inte ens fönster, så det var skit kallt här inne. idag har vi tydligen fönster iaf, så det är inte lika kallt.
nu håller vi på att bestämma golv, mamma ska envisas med att ta det fulaste hela tiden. blir så arg :P

nu går jag och lägger mig! xoxo <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0