1:a December :)

Mysigt väder! Dock hade jag velat ha lite snö. Men det lär väl bli en snöfri jul i år.. Bara för att jävlas!
Ska åka och handla massa saker till bakning snart. SAFFRAN! Åh jag älskar saffran.
Helt sjukt att det kostar 70 000 kr per kilo i år? SAY WHAAT? Hur jävla dyrt som helst.
Tur att man inte behöver så mycket då, annars hade det varit andra bullar ;D

Igår hälsade jag på Emmah & co en sväng. Hon fick lite presenter av mig, mamma och pappa för att hon har varit så snäll och tagit hand om både katter å hund. Det var hon värd :) Hoppas det passar!
Idag blir det som sagt massa bakshopping och sedan en fika med älskling på stan.

Han tycker att jag ska följa med honom till Stockholm i helgen, han ska dit och kolla på Pete. Världens äckligaste människa. Såg att han hade sjungit en nazist låt och blivit avdragen av scenen härom dagen också. Vet dock inte om det stämmer. Men fy fan vad äcklig han är. Men jaja, Magnus gillar honom! Goggo med tydligen, haha. Hans musik kanske är bra, vad vet jag?
Men eftersom dom ska på hans konsert vet inte jag vad jag ska göra på fredagen så njaa, får se.
Har varit borta så mycket nu känns det som. Man hinner liksom aldrig landa känner jag.
Blir nog förmodligen hemma. Borta bra men hemma bäst :)

Nääe, nu ska jag ta och bära in lite tvätt! Hare fint (:


70 000 kr per kilo. Helt jävla sjukt! Det är en krydda, inte guld för fan!

Kommentarer
Postat av: emelie

Hej ska vi starta en egen saffrans odling?

/emelie

2009-12-01 @ 15:02:45
URL: http://mumlan-med-u.blogspot.com
Postat av: Gogo

Haha, ja men du måste se bortom allt det och bara lyssna på hans musik, han är fantastisk! Klart du ska följa med, vi ska ju handla julklappar på dagen:)

2009-12-01 @ 15:37:06
Postat av: Madeleine

Emelie: Låter som en toppen idé, fan vad vi kan bli rika :)



Gogogirl: Svårt att se bortom, men kan ge det ett försök någon gång :) Vi ska inte fira jul i år så jag är inte i behov av att handla julklappar. Men vi får se, kanske följer med ändå. Beror på om någon polare är i sthlm då!

2009-12-01 @ 21:58:33
URL: http://madeleinebj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0