Ändrade planer!

Jag ska åka och hjälpa min nyopererade syster Jessica med sin bebis istället. Hon får inte lyfta saker eftersom hon nyss blivit opererad så jag ska hjälpa henne hemma lite! (Jag har/hade två systrar som hette Jessica)
Så nu har jag någonting att göra också! Sen ikväll ska jag och kika på Magnus mammas nya kissekatt. Ska försöka klämma in en bio också, men ja. Vi får se hur mycket vi hinner med helt enkelt.

Fick hem en chokladkaka från marabou idag också :) Den har inte kommit ut på "marknaden" än, men den var verkligen skit god. Marabou Sensation - Caramelized Almonds Sea salt heter den.
Jag älskar ju havssalt, så för mig var den perfekt! Vet dock inte när den kommer ut. Men köp den när den gör det :)

Imorgon ska jag och mamma köpa lite julklappar. Har bara köpt till Emmah och en till Elin än så länge.
Emmahs är nog bäst :D Haha önskar jag kunde säga vad det är, men hon kanske får för sig att läsa min blogg så det vore ingen bra idé :P

Jo just det ja, Madeleine kommer bli ägare av en Iphone :) Tror ni jag är överlycklig? JA!
Det går inte att ringa till min nuvarande mobil.. Alls! Vet inte varför. Jag kan inte ringa till folk heller. Så det är ingen idé att försöka ringa till mig.. Sms tror jag fungerar? Inte säker dock.
Tänkte kasta den åt helvete när jag nu får en iphone :) Det ska bli kul!

Nu ska jag göra mig i ordning, sen far jag till systra mi.


Underbart va? Gosa med en bebis och iphone, kan inte bli bättre!




Älskar dig Magnus ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0