Är jag verkligen så tråkig?

Alla mina vänner går ut och har trevligt, medans jag sitter hemma och myser framför tvn..
Och när jag väl "går ut" så dricker jag inte, kör mest folk. Har Madeleine blivit tråkig? Eller bara toffel?
Men jag är nöjd ändå. Trivs med att ligga hemma med älskling. Men ibland saknar jag att gå ut faktiskt. Hade ju så jävla kul förr, när man gick ut ofta. Men jag pallar inte gå ut ofta längre. Börjar bli gammal tror jag, haha (:

Idag gjorde jag & mamma en saffrans soppa (SKIT GOD!) sen bakade vi lite bröd också. När matsmältningen har börjat dra igång efter maten ska vi börja baka lite gott också. Knäck och julgodis! Mums!


Nu ska jag röra på fläsket lite! Ha de bra (:
Älskar dig M.






Party party! Saknar det.. lite :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0