Barnvakt!

Idag är jag barnvakt åt lilla Gabriel (Johan)! Mamma ringde imorse och berättade att han hade vägrat att gå till dagis, så han fick följa med sin pappa till jobbet. Hans pappa är läkare på Mora lasarett. Hehe, jag kan tänka mig vilket liv det hade kunnat bli. Han är en riktig vilding :) Stackars patienter. På uppvakningen dessutom! Tänk dig att ha varit nersövd och vaknar och mår sjukt dåligt (som jag alltid gör efter) sen står det en riktig busunge bredvid och gör massa miner :) Haha.. Så jag och älskling åkte och hämtade honom vid tio.
Vi har kollat på smurfarna hela morgonen, sen var det lunch och kurragömma time! Svårt att göra båda samtidigt har jag lärt mig. Plus en hund som var helt galen, haha.
Jag skulle nog bli en rätt bra mamma, det har jag fått prov på idag kan man lugnt säga!

Han åt upp en av mina choklad kalendrar idag. Han hade aldrig haft någon förut. So I dont blame him!
Ska skälla på hans mamma och pappa lite sen. Alla barn ska ha minst en choklad kalender per jul! Sjukt viktigt.
Till och med jag har ju två (hade)! Haha. Får köpa mig en ny lite senare :D
Har så sjukt jävla ont i huvudet, så jag behöver en choklad kalender. Då får man ju äta 17 bitar! Haha :D:D

Nu ska vi kolla på Nickelodeon! Är jag den enda som aldrig har sett Svampbob Fyrkant? Jag fattar noll..

Älskar dig Magnus, tack för en underbar natt. Du är så bra, trivs med dig.


Såhär såg Gabriel (Johan) ut när han var mindre. Nu har han inga lockar kvar :(
Det var tydligen någon som trodde han var en tjej. Så nu är han mer "manlig". Sjukt tråkigt!
Älskade när jag fick följa honom till ridskolan och springa bredvid hästen :) Men han är underbar nu också.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0