..

Jag är inte på bra humör idag, mina föräldrar bossar med mig, min pojkvän är allmänt tråkig och alla är bara tråkiga. Det måste vara göra-madeleines-dag-jävlig dagen idag!
Så nu sitter jag ensam i en vrå i hopp om att ingen ska skrika på mig. Bäst så :)
Får se om jag åker till pojkvän sen. Beror på hur pass arg han är! Hah..

Över till något annat. One tree hill såklart! Det kom ju ut ett nytt avsnitt idag, och oj vad fast jag är. Fast det är ju lite tomt utan Lucas (Chad Michael Murray) och Peyton (Hilarie Burton), men jag hoppas på att dom kommer tillbaka någon gång!

Nu ska jag baka med mamma & pappa. Hare fint alla!

oth-cast-s5-wall.jpg image by melzy08

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0