Godnatt!

Nu slänger jag in handduken och lägger mig. Jag är så sjukt trött alltså!
Dessa järntabletter hjälper ju ingenting, är trött dag och natt. Tråkigt värre..
Kollade på "The bucket list" med mamma, pappa och Emmah för en stund sen. Den är ju så gudomligt vacker och välgjord. Definitivt på min topp 5 lista över filmer. Se den!
Andra gången jag såg den, men det spelar ingen roll. Kan se den hur många gånger som helst! Det röck i tårkanalerna kan jag lova. Massa kärlek till dem som har gjort filmen.

Imorgon ska jag tvinga familjen att se "Seven pounds", också en topp 5 film på listan. Mycket vacker film med Will Smith. Han är med på Skavlan på fredag, missa inte det. Dock samtidigt som idolfinalen. Men se på reprisen eller på webben efter! Gillar Will, han verkar vara en fantastisk person.

Nä, nu stänger jag av datorn och sover några timmar. Imorgon blir det nog att handla de sista julklapparna.
Dock firar inte vi i vår familj jul. Men barn & pojkvän kräver julklappar, så vad gör man inte? :)
Jag är nog den bästa moster, faster och flickvän som finns, haha (:

GNATT! Puss på bästa Magnus ♥


Från studenten! (lite små lullig, haha)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0