Hektisk dag!

Idag när jag vaknade började vi med förberedelser inför både julafton och middagen ikväll!
Handlade massa julklappar bland annat till pojkvän, Elin och Jacob! Eftersom vi har ett barn med på julafton så ska vi fira jul :D Vi skulle ju inte det egentligen. Dock får jag inga julklappar, men det klarar jag mig utan faktiskt :) Mat och sällskap räcker gott och väl!
Har bakat lite snabbt idag, vart lite julgodis. Sen har vi gjort god mat också, sen gjorde jag en efterrätt!
Kviele familjen kommer på besök idag, yey :) Roligaste familjen ever, tro mig! (Var barnvakt åt deras barn häromdagen) Haha. Man borde göra en tvserie om den familjen!
Sen har jag varit på barnkalas mitt i allt också, pojkväns systers barn fyllde 4 idag!
Så jag har egentligen fått i mig lite föör mycket av det goda. Men äh, det är ju lördag! :)





I know I should've treated you better. But me and you were meant to last forever ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0