Ikea

= livsfarligt. Jag, mamma och pappa drog iväg rätt tidigt till Gävle, Ikea!
Det var mycket inhandlat, massa nödvändigt och en hel del rätt onödigt. Haha, pappa betalade.
Han var dock inte så glad när han fick kvittot av oss sen, men jag och mamma var nöjda! Haha, stackare.
Inte nog med det är det han som ska betala resan utomlands också. Men vi har inte bestämt vart eller när än.
Lutar åt Thailand. Är inte allt för glad över det pga min enorma flygrädsla. Men jaja =/ Vad gör man inte för familjen..

Igår bakade vi! Lussebullar och jag gjorde min specialkaka. Mysigt att vi har börjat spendera lite tid med varandra! Love it. Love you (:

Nu ska jag plocka upp Emmah. Får se vad vi gör, någon film kanske. Massa tjejsnack iaf, som vanligt :)

Ha det så braa (: Älskar dig Magnus ♥


Denna köpte vi fast i valnötsbruk färg. Fin (:
 + massa mer såklart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0