JAA!

Erik vann idol! För första gången på år så håller jag med det svenska folket när det gäller röstningar mm.
Jag är så glad för hans skull, han förtjänade det verkligen! Han var ju bäst, han hade en sån gudomlig röst som kommer göra sig väldigt bra i studion och senare på skivan! Men att hans flickvän stod med han på scenen i en evighet gillar jag inte. Det var som att hon ville ha sina "5 minuter i tv, så blir jag kändis" liksom.. Besviken är jag på henne. Inte rätt gjort, Erik skulle ha fått äran själv. Att han tog upp sin pappa i några sekunder var bara fint, det visade att han var omtänksam och tacksam. Men den där tjejen alltså.. Han fick ju lov att knuffa ner henne ifrån scenen? Patetiskt värre. Men jaja!
Bra vinnar låt, rätt vinnare och en mycket bra idolfinal (bästa någonsin?). Jag är nöjd!
Letade efter vackra Martina i publiken, men ja. Jag var rätt chanslös på den fronten, henne såg jag inte röken av. Haha, det var ju rätt många där inne så det var inte så konstigt. Såg en skymt av en annan vacker dam från Vinäs dock, Lina Ek som dansade i bakgrunden! Jag tror det var hon i alla fall. KUL! :)

Förutom att Emmah mest satt och kollade ner i datorn än på finalen var det en väldigt mysig kväll. Dock är den inte slut än :) Ska hålla henne borta ifrån datorer och mobiltelefoner så blir det här bra! Hehe. SötEmmah..

Imorgon ska jag ta hand om min vackra fästman hela dagen, han behöver mig känner jag. Känner mig lite dum som inte är med han ikväll. Han ville inte komma och vara med oss och jag kunde ju inte direkt lämna Emmah ensam med min pappa, så ja. Får ta hand om honom extra mycket imorgon istället.. ♥ Finns här för dig i alla lägen Magnus. Du är den bästa pojkvän som finns, och min bästa vän. Det kan inte bli bättre! Jag älskar dig..

Nu ska det bli lite mys-tjej-kväll här! Wihuu (:


Grattis till vinsten Erik!


Vad tror ni om detta då förresten? Romans eller inte? Jag vet ju vad jag tror i alla fall.. ;)
(Helt sjukt att tjejen tatuerade in ett hjärta som stod för kärleken mellan henne och hennes pojkvän sen tar det slut mitt i idol liksom, pinsamt!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0