Lucia ála St:mikael

Hej hopp! Jag var uppe med tuppen imorse jag. Skulle ju kolla på lucia firandet i skolan här med Emmah. Det var mysigt! Älskar lucia, det är så vackert.. Men dock måste jag säga att det var bättre när vår årskull var med, mouhaha.

Idag ska jag och Emmah baka! Vi har kommit fram till att lussebullar ingår i våran kostcirkel. Alltså ska vi baka lussebullar så vi kan fortsätta våra matvanor!
Senare ikväll blir det att kika på idolfinalen och sedan skavlan med Will Smith (!!!).
Tror det kommer bli en perfekt dag :) Solen skiner ju lite tom. Underbart!

Ha det braa :) Kärlek till Magnus ♥



Kommentarer
Postat av: h a i d i s -

Hejdär! :) haft en bra dag? ♥

2009-12-11 @ 15:25:06
URL: http://haidis.se/
Postat av: S A N D R A T J U L I N S

Kolla in dagens låt med Taylor Swift (; http://sandratjulins.blogg.se/2009/december/taylor-swift-fifteen.html#comment

2009-12-11 @ 16:10:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0