Underbart väder!

Tog nyss en jätte lång och skön promenad med Ticko. Man blir så glad av att gå ut och gå med honom när det är fint väder. Vädret gör att både jag och Ticko nästan skuttar fram :) Mysigt värre.
Min syster, hennes man och lilla Elin kommer och hälsar på mig lite senare idag. Ska ta fram allt jag har bakat och bjuda på tänkte jag. Ska gosa massvis med Elin (: ♥

Folk tror att jag är känslokall. Dom verkar inte förstå att jag också kan må dåligt ibland..
Saknar min kära syster så mycket att det hugger i hjärtat. Ändå ska folk behandla mig som att jag inte har känslor.
Det gör ont ska ni veta..

Jag trodde verkligen du fanns där för mig när jag behövde dig. Inte ens när jag berättade att jag har legat och gråtit tre nätter i rad ville du komma och hjälpa mig. Bara för att du har en perfekt familj då, inte behövt gå igenom det jag har. Det är så orättvist. Du borde sitta bredvid mig precis just nu.. Jag behöver dig.
Vet inte vart jag har dig längre :'(



Ha en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0