Waaaaaaaaaaaaaa!

Jag är på riktigt konstigt humör idag. Damphumör :D
När Emmah var inne hos doktorn kände jag för att hoppa runt inne på lasarettet, men jag höll mig!
Ska ut och dampa lite med hunden snart tänkte jag.

Skickade sms till mitt ex idag. Har inte pratat med honom på år och dar? Men jag fick lov.
Min syster har hans gamla nummer och dom hade ringt från sjukhuset så då var det bara att skriva på.
Det kändes som en god gärning! Hade egentligen absolut ingen lust. Så det var ett plus i kanten för mig!

Nu är det hundrastning och sen pepparkakdegs ätning som gäller! Och plugga!
Doktorns kommentar till Emmah: Du har acne! Okej?


Jag vill ha ha ha ha HA! Kärlek till Iphone.
Och kärlek till Magnus (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0