lördag

imorse vaknade jag upp utan pojkvän, även fast jag somnade med en.
hade tydligen inte vaknat när han stack :P typiskt mig! förlåt.
efter lite mat bar det av mot danssalen och en dag fylld med dans.
jag vet inte om jag tycker att vi kom så långt, men en bit hann vi faktiskt :)
sen skulle joachin (ingen aning om hur hans namn stavas) ha ett danspass, men konstigt nog stog jag över.
jag gick hem, på tok för trött för att orka med ett långt jobbigt danspass.
ska däremot ut och springa lite sen tänkte jag.
kanske åka och hälsa på nadja också, det var länge sen! vi träffas aldrig längre.
vi som var så nära förut =/ men du vet att jag älskar dig ändå gumman.

så idag blir nog mest en lugnt dag med träning & fika.
och såklart mys med min försvunna pojkvän
..om jag hittar honom ;)
jag älskar dig magnus, du är hemskt underbar.

nu ska jag göra något vettigt! FARVÄÄÄL :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0