lördag&söndag

ja, lördagen var väl inte särskilt lyckad. orkar däremot inte dra upp varför.
adina säger jag bara. vilken stjärna :)
kom hem otroligt sent, sov i typ någon timme sen var det dags att gå upp, äta och gå till danssalen.
tränade tills nu, fick faktiskt mycket gjort. åt tårta som anna ask kom med, gulligt av henne.
hon hade fyllt år så då hade hon en tårta över. den smaskade vi i oss.
sen dansade vi lite till, sen var det lunch. då insåg jag att mitt kontokort är borta, IGEN?!
hade det inte varit för alex lång hade jag inte haft något legg heller. tack!
så tina fick bjuda mig på sallad, du är bra söt du. du får tillbaka hundra gånger om när jag får tillbaka det där nedrans kortet... sen var det dans igen. och ja, nu är jag hemma.
nu ska jag plugga som en idiot, prov på tisdag, redovisning  och inlämnings uppgifter på onsdag, prov på torsdag.
har säkert glömt någonting. åh, vart ska man börja? sen var det de där projektarbetet också.
och körkortet. men herregud, jag tror jag svimmar.

jaja, dags att sätta igång!
I'm gonna smile cause I deserve to....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0