måndag

japp, idag är det måndag.
den började inte särskilt storartat, men men.
hade ju naturkunskaps prov, det gick inte alls bra vill jag lova.
men men, det hör liksom inte till vanligheten att jag får ig, så jaja.
så fick det lov att bli den här gången.

efter skolan rusade jag ner till körskolan, men nejdå. ingen ellinor där!
men hon ringde mig lite senare. ska köra imorgon istället.
sen är det en sån där jobbig dag imorgon, två pass med dans och sen 2,5 h naturkunskap b.
skoltrött är bara förnamnet.
mellan namnet är nog mest apless, efternamnet vill ni inte veta.

kom nyss hem ifrån bion "Valkyria".
jag tina och miss angelica gick och kikade på den.
jag hade höga förväntningar, och ja. den levde faktiskt upp till dom!
myycket spännande film. inte en enda sekund tittade jag bort.

nu väntar jag på att min kära magnus ska komma hit.
du är bra underbar du. alla borde ha en magnus :)
nu ska jag kila mot sängen och vänta på att en snyggmagnus kommer och tar mig med storm ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0