tisdag

tisdagar är alltid jobbiga, hur långa dagar som helst.
började med körlektion, gick bra. hostade som en idiot dock.
sen var det dans, hade sån jävla träningsvärk sen igår så jag kunde knappt röra mig.
han tar kålet på oss :) men det var skoj.
sen var det lunch, inte lika kul. hatar skolmaten, verkligen alltså.. skärpning.
sen hade vi dans igen, denna gång balett. det gick rätt bra, förutom träningsvärken.
kunde inte ens göra en plié, då kan ni tänka er hur resten såg ut. käre värld alltså.
sen var det naturkunskap, i två och en halv timme.
jag orkar inte ens förklara hur jobbigt det var. men det är lärorikt!
hade vi inte haft pontus som lärare hade jag nog aldrig mer gått på dom lektionerna.
pontus bråmer är en mycket bra lärare. fem av fem toasters! :)
nu ska jag göra min religion läxa! ska hitta fyra diskussionsämnen.
det blir nog skoj! imorgon ska vi på teater också. heja emma & anna :)
känner på mig att den är jätte bra. dom har gjort en teater om mig nämligen, "galningen".
näärå :) ser fram emot att se den.

tänker inte ens beskriva vad jag gjorde inatt & imorse. eller vad jag kände kanske det heter.
suck =/ älskar dig så mycket magnus. men alla dessa bråk alltså..
hoppas att australien förändrar en del :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0