brainfreeze & noll iq

jag åt nog så mycket glass att jag frös bort all min intelligens!
alltså, jag försöker verkligen läsa naturkunskapen, men jag fattar inte ett ord.
och jag brukar faktiskt ha lätt för naturkunskap! men atomer alltså..
det fastnar bara inte! vad gör jag för fel? kan ha någonting med att göra att det är 70 sidor också.
mestadels är det nog för att jag borde ha börjat läsa för länge sen till det här provet, då det faktiskt är på torsdag!
.. jag började idag. ja, jag vet jag är en sopa.
pontus, du är en kul kille med lite överdrivet bra hörsel. men herregud, varför så många sidor?!
det är ett restprov dessutom, så jag som har varit borta när dom gjorde det riktiga provet kommer ju liksom inte ihåg genomgångarna eftersom det typ var två månader sedan dom gjorde det här provet.
perfekt madeleine, jag kan inte ett skit.
då kan jag också påpeka att en kär vän till mig fick ig+, och hon är duktig på det där.
im doomed. 
ojoj pontus, vad har du ställt till med?
haha, förra gången jag gjorde ett prov med honom som jag inte hade pluggat till så skrev jag bajs och bla bla bla jag kan ingenting över hela pappret. men hör och häpna, jag fick vg?
kanske får mvg om jag skriver lite extra den här gången! nä, skrev rätt bra på det provet iofs, på dom frågor jag kunde.

vår klass har enbart konstiga lärare, fast alla på positiva sätt.

historia: per svälas, mycket speciell men vänlig. frågar man honom om något han tycker är någorlunda intressant kan han prata om det i flera timmar så att man slipper plugga, helt underbart. dessutom kan han allt om allt, verkligen allt. jag kommer aldrig glömma bussresan hem från norge, ojojoj. varenda byggnad... samma sak i grekland!

samhällskunskap: leif weibemyr, eller något. mycet speciell filur, sådana hittar man inte var som helst! just nu kollar han på finska big brother, det säger väl allt? haha. han har typ alla kanaler i hela världen. också en sån där filur som typ kan allt. fast bara inom tv & nyheter.. och hansjö såklart! cyklar gör han också, väldigt ofta.

dans: deborah & jonas kåge, ja. nej det går liksom inte att förklara. deborah kommer ifrån california. och speaks svengelska all the tid. "take your left foot fram tjejer". jonas är rolig på sitt sätt. båda mycket bra lärare!
sedan har vi även anna maria, hon är mycket filosofisk eller något. vääldigt omtänksam och pratar väldigt mycket och ofta. hon är uppskattad!

religion: anna esteen, också våran kontaktlärare. hon tror inte på religioner, det var typ det första hon sa. eller ja, tror gör hon ju. men har aldrig fått någon upplevelse eller något sånt där strunt från gud säger hon. hon kommer även bli min granne snart, eller ja. tvärs över gatan! hon pratar enbart om fotboll.

kontaktlärare nummer två är peter iversen, har inte så mycket att säga om honom. vi träffar bara honom lite då och då. han skäms nog lite över att bara vara med tjejer, han är jämt generad! men vi gillar honom ändå.

jag har inte en aning om varför jag fick idéen om att skriva upp alla lärare..
snacka om att jag är uttråkad!! hatar att vara sjuk, och plugga går ju inte.
och träningsvärk har jag, herre jesus. tjejerna från högskolan i stockholm tog fan kål på mig.
det var mig en himla jobbig dans vi gjorde. ojojoj!


nu ska jag plåga mig igenom naturkunskapsboken. wish me gooooood luck!
älskar dig magnus, även om du bara ringer för att höra hur det gick för united ;) tokstålle.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0