dansdansdans

ja, nu har vi tränat hela helgen.
jag tycker faktiskt att vi har kommit långt! nu börjar stressen släppa lite.
trodde faktiskt inte att vi skulle kunna göra klart allting innan föreställningen.
lite komiskt att min pojkvän inte ens visste vad vi tränade till.
snacka om att inte lyssna på sin flickvän som har tjatat om det i snart tre månader, haha.

igår fixade jag melinas naglar, dom vart skit fina!
ska fixa martinas någon dag framöver här också. börjar gilla att fixa naglar tror jag :)
hur som helst så myste jag och melina lite igår bara, sen skjutsade hon fyllon hit och dit.
vi dippade grönsaker! det är ju så sjukt gott alltså. det borde man göra oftare.
vardagslyx är liksom det bästa som finns! känns skönt att slippa vara ute nu..
gillar att bara mysa och tex dippa grönsaker.
men å andra sidan gillar jag att vara spontan och göra flippade grejer också.
just nu lockar det att pussla faktiskt. jag måste köpa ett bra pussel!
sist jag pusslade var det med jessica, saknar det. det var mysigt.
det är konstigt att jag har slutat med alla dom grejer vi gjorde tillsammans förut.
känns väl konstigt att göra dom utan dig antar jag.
men nu ska pusslet fram igen!

imorgon har jag körlektion 7.35. det säger väl allt?
sen ska jag vara hos sjukgymnasten 10.00.
då kan jag tala om att jag faktiskt skulle ha börjat tolv imorgon.
men jag tror att vi ska vara där 10.00 ändå för att nå danshögskole tjejer kommer hit?
dit hinner jag ju inte i så fall.
åh, vilken jobbig dag. sen har jag ju prov på tisdag!
SHIT! det hade jag glömt. nu fick jag panik!
nu har jag inte tid att skriva mer. STRESSPLUGG!!!!

hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0