ensam

ja usch vad ensamt det är nu för tiden.
magnus är bara sjuk hela tiden och jag sitter på körskolan varje dag och glor in i en dator som knappt fungerar.
jag är nervös inför imorgon =/ förstår inte vad det är att vara nervös över egentligen, men men.
idag gick jag till skolan trots migrän och gjorde anatomi provet! gick väl si sådär tyckte jag.
hoppas på att det gick bra iaf.
nu är det bara att lägga i högsta växeln och läsa ut körkortsboken & 120 sidor i naturboken.
har två prov nästa vecka, tror jag.
dom har ingenting att göra med varandra, så det blir svårt.
min katt ligger och sover bredvid mig, hon ligger och rycker i tassarna, hur sött som helst!
pappa åt upp hela min ben & jerry glass idag. jag frågade om han ville smaka, ajaj. skulle jag inte ha gjort!
efter ca 20 minuter säger han "oj, justja. det var ju din glass, här har du!"
- tack pappa, det var inte ens en matsked kvar.

nu fick jag ångest över vad jag ska välja att titta på för program i uppsala.
åh jag blir så arg på mig själv. beslutsångest!
ekonom? psykologi? suck.


magnus, nu jävlar blir du frisk så att jag kan få kyssa dig lite :)
du är så himla underbar, särskilt när du sover.
sötare människa har jag aldrig sett, du är som en blodigel som bara vill gosa!
fin kombination, men ja. det var en komplimang!

se men inte röra    - raginlove.blogg.se, MIN!

Kommentarer
Postat av: mango

jag ska bli frisk snart! jag lovar, saknar dig också gumman, du är min, bara min..!!!!

2009-01-14 @ 23:45:08
URL: http://raginlove.blogg.se/
Postat av: madolainen

looove you <3

2009-01-15 @ 19:27:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0